my weekend

Denna helg har varit superkul! Först i fredags så stannade vi i staan och chilladee sen for vi allihopa (- Ida :( ) till Viikas.
Jag och Emma sov där! Viika smikade mig som en geisha och så gjorde vi en massa annat kul :D
Sen på lördagen kom Emma hit! Vi var både ute och inne.
Sen kom allihopa hiit! :D (- ida :(:(:( ) Vi hade sjuuktkuligt 8D hihihihiii
Söndagen var jag sjuk :( mådde jättedåligt!
Och idag, Måndag var jag tvungen att stanna hemma. Spydde på morgonen och mår fortfarande inte sådär superbra :( men far nog till skolan imorgon :) om jag inte får feber ofc -.-'

Jess det var väl min helg det då :D Ska sätta in en massa bilder nu så ni har nåt att titta på :)



Kram Jenni ♥


Kommentarer
Postat av: eemsipeeemssiii ~

sv till ida-linn; wh00t ? o:

2011-03-15 @ 20:29:35
URL: http://eemsis.blogg.se/
Postat av: eemsipeeemssiii ~

sv till ida-linn; nåå, nämen iiida :333 <3

2011-03-15 @ 20:30:08
URL: http://eemsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0